utorak, 28. ožujka 2017.

Popis stanovništva

 Ima tih dana u kojima zalutaš na tračnice nekog drugog, paralelnog svijeta. Sudaraš se s pravilima, znakovima i licima koje ne poznaješ. Nije to tvoj svijet, nisu to tvoja pravila, nisu to lica koja ohrabruju... ne pripadaš tu.
Onda me Ida pozove na buhtle s cimetom.
Ona i njen Selmir najskladniji su bračni par koji poznajem. Rade zajedno, odmaraju zajedno, raduju se i tuguju zajedno. Zaprave zajedno. Rijetkost je da dvoje baš tako, pošteno i lijepo podijele i ispune zajednički život.
Ostanem satima, dugo poslije posljednje buhtle smazane u dahu jer je Ida majstor u kuhinji. Naravno, ne zbog buhtli. Njih dvoje su moji posebni prijatelji.  
Ida je obukla sve moje knjige. Najljepši je osjećaj povjeriti joj novi rukopis i iščekivati kako će ga skockati. Stvarale smo zajedno čitanke, knjige, priručnike... Teško je objasniti što sve stane u riječ stvaranje onima koje ne oduševljavaju dobre ilustracije, neobičan font, tekstura papira...Moja radost nakon završene knjige potpuna je tek kada je predam Idi u ruke.
Ona razumije zašto me Šeldonove šale opuste i nasmiju na kraju radnog dana, dijeli sa mnom vijesti o snimanju novih epizoda Ratova zvijezda i zna koje su moje omiljene rečenice iz Gospodara prstenova. Dijeli moju tugu i raduje se zajedno sa mnom. 
Ida je stanovnik mog svijeta.  






"Svaki put kada bih te zagrlio imao sam osećaj kao da sam kod kuće."
Ernest Hemingvej






Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.