subota, 4. veljače 2017.

Moja baba Rada




  Rada nije bila moja prava baba. Porodila je moju mamu i tako sam postala jedno od njene djece. Živjela je u zgradi pored škole. U istoj su zgradi stanovali učitelji.  
Kiseljak je tada bio pravo turističko mjestašce s dva pristojna hotela i engleskom travom posađenom oko izvora mineralne vode, Halilovom pekarom i nekoliko vila sagrađenih u davnim vremenima. Ništa od svega toga nije ostalo. Nema ni moje babe Rade.
Sjećam se njenog širokog osmijeha, zvonkog glasa i toplog pogleda. Kao da zna sve što treba da se zna. Žene s Kiseljaka su joj prepuštale najvažniji i najsvetiji čin u svojim životima.
Dok sjedim s njenom kćerkom, mojom prijateljicom Jasminom koju svi od dragosti zovemo Beba, na njezinom licu uvijek prepoznam osmijeh njene majke.
Beba je meni rod po majci, ženi koja je cijeli jedan naraštaj dočekala i uvela u ovaj svijet. 









Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.